Biiiip dag x)

Har igentligen inget särskillt att säga om den här dagen :P Men jag kan berätta lite om den i alla fall ^^ Jag kom till skolan kl 8 för att plugga i två timmar innan skolan börja, sedan var det engelska skrivning, gick faktiskt ganska bra  :D vi fick t.o.m GODIS XD haha! Det gör ju faktiskt allt bättre ^^ Sedan var det fysikprov i några timmar som jag fejlade STORT på :P men där åt jag jordgubbisar så då blev allt bättre där oxå X) Mat är livet ^^ namm ^^

Efter det så gick jag hanni och patricia och kolla på skor, klänning och väskor men det blev bara skor, men de var väldans fiiina :D Älskar dem ^^ (ser ut som vita converse  men fejk) mycket fint ^^
Så, det var vell ungefär allt som hände idag :) förutom, bramdlarmet under provet, och att jag har tränat :P
men, bla, bla....nu är det mat igen!
Bye! <3

P.S.... om någon får plats med mig hemma hos sig i mårn kväll så skulle det va bra :) mamsen ska ha middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0