Guess vem som vann bandkampen!!?? :D

Something behind!! xD Wohoooooo!
Fick reda på det här när jag satt inlåst i mitt rum och 
räkna dum matte :P inte så kul ;) Nånting surra i min väska                             
och ich tog ett skutt dit och kolla vad det va. Det var ett SMS!                               
Och inte villket som hälst :D Det stod:
VI VANN MADE IN SWEDEN! :D och rästen kan ni vell räkna
ut själva ^^ fattar inte riktigt, ja visste ju redan att de skulle
vinna men wowtsh va man blev gla :'D

Här är en liten del av artikeln som finns på Made in Swedens sida.
Om du går in här kan du oxå läsa en intervju och lite mer :D
Shitans va spännande framtiden kommer bli :D

"Intervjun var otroligt lik den jag skulle göra så ja måste
hitta på lite nya. Om du har några så tell me, I need them ^^ <3"

http://www.madeinsweden.se/nyheter/something-behind-till-workshopen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0