sökt jobb...

..och det var jobbigt! XD speciellt i slutet när man hade gått från kl 11 till 5 :O gjorde ganska ont i fötterna måste jag ju säga XD men det var i alla fall kul! Jag, Hanni, Ellinor och Amalia träffades först vid skansen och vandra runt och sedan gick vi mot junibacken och vasamuseets restaurang. och gissa vad!? :D Vi kom in gratis på köpet :) yeey ^^ och vasaskeppet var skitastort :D såå cooligt asså ^^
Lite senare tog vi båten över till gamla stan och åkte till medborgarplatsen för att bla äta på BURGERKING! :P slurp^^
Typ vip tvåtiden hittade vi Patricia och hennes kille utanför Bengans där an cafe skulle ha signering :D jeases vilket skrik det blev när de kom in :O och vi hittade oxå elliot minor och mcfly skivor :D ganska amazing för att vara en svensk skivaffär ^^ Jag köpte även  Metro Stations skiva och en blandskiva med elliot minor of course ;D sedan bar det av till toaletten ;) bla bla bla.......
    
När vi var påväg för att kolla in jobb i klädesaffärer gick vi förbi bengans igen  :) de som kom ut grät skitamycket, tyckte nästan synd om dem ^^ men de var nog glada :D Tycker faktiskt deras musik är ganska bra :) även fast jag inte fattar ett ord om vad de sjunger :P men de är super bra ändå ju ^^

Väldas mycket på en dag tycker jag :P ^^ <3 Det var skitkul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0