Utvecklingssamtal :(

Nu sitter man i skolan och klockan är snart 5 X) De kunde absolut inte bestämma en bättre tid när man sluta typ vid 13.00. Men vad kan man göra :/ Dessutom är min mobil knas och jag har tappat bort hannis XD haha!, snitsigt, jag vet ^^ Det är nog en sak som jag i alla fall är bra på =P Pappis kommer snart hoppas jag så att vi kan börja :) har nämligen ett fysikprov och engelska skrivning på torsdag och jag har inte direkt pluggat så mycket :O men jag klara i alla fall första uppgiften på övningspappret ^^ STOLT X) Vi får se hur det går....
Ska ut och träna igen på torsdag, har sagt att jag ska göra det förrut men det blir ju aldrig av ... men vi har ju biptest på fredag så det är vell en anledning att komma igång igen :P är stel som en trästock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0