Emergenza 1/5-09

I fredags så var jag och hanni på emergenza, ensamma! Men det va värt det :D Killarna i Something Behind är verkligen några av de mest roliga/snälla och asgrymma personer jag har mött!! :D vi kom dit kl 6 i alla fall och hämtade ut klistermärken som de hade lämnat i reseptionen :) hade förståss glömt min biljett så fick betala igen :P efter 4 timmar av promotion va man vääältigt trött. Men SB kom som tur va då och ägde stället. :) Efteråt så var vi så korkade att gå, men de ringde och vi vände om och sprang tbx x) :D  prata en stund med dem och sedan fick vi skjuss (vet inte hur det stavas :P ) till gullmars :) ciffa och björn följde med ^^ HAHA, gosh va de är roliga ^^ älskar deras komentarer ^^ sedan tog vi 4an hem och nu e jag hemma ^^ längtar tills nästa spelning :D kommer bli grymt!!!
 


www.myspace.com/somethingbehind
www.myspace.com/somethingbehindsst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0