Halloo

Tänkte börja blogga lite granna nu igen. Egentligen är det bara för att det kan va skönt att skriva av sig ibland. Jag har tänkt på hur framtiden kommer se ut. Lixom, va ska ja hitta på?? vill inte jobba på donken hela mitt liv! us! Nä nå annat får det iaf bli! Nu till hösten ska jag nog plugga! De är betämt! Antingen medieteknik i 3-5 år lr typ ljus/ljudteknik. Om det finns nån sån utbildning. Det skulle va roligt! Å flytta! typ till en 3a! Nice om det gick! KOmmer nog ta ett ta innan man har de pengarna. Men det skulle inte va fel! :)

Igår var jag å Björn på en restaurang som heter koh phangang. De va en överraskning! HAha blev jätte glad! :) kunde inte sluta le. De va skitfint där! Värsta rengskogen å fiskar å grejer! Han e bäst! Min älskis <3
Saknar honom redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0