Rösta på SB i bandkampen!

Something behind lädde för någon timme sedan tävlingen som pågår på Made in Sweden's sida med 54%. Nu har de plötsligt nollställt allt eftersom en/flera personer (nämner inte vem för jag vet inte vem han/hon är men det går mig i alla fall på nerverna.) "it" har i alla fall klagat så mycket på att det är ett dåligt röstsystem och att Something behind har fuskat till sig rösterna. Visst, det går ju att fuska, men så vitt jag vet så skulle SB inte göra det! De har jobbat skitahårt för att vinna den här tävlingen och så kommer den människan och förstör :*(
"it" förstår nog inte vad hard work betyder :/ BLÄÄÄÄ säger jag bara!!!
Nu ska de fanimej få se! De ska vinna!!! In your face säger jag bara ;P

Sprid ordet om att rösta på SB, det skulle betyda mycket både för mig och killarna :)

Rösta genom att:
1. gå in på den här sidan:
http://madeinsweden.se/artiklar/bandkampen/vilket-band-fortjanar-att-vinna
2. Klicka på: "Something Behind - This is who i am"
3. "VOTE"

Tack alla som hjälper oss med detta! <3<3 Om jag har verkat lite irriterad i det jag har skrivit är det bara för att jag bryr mig om de i SB. Så sorry om det inte låter nå bra men kan inte hjälpa det just nu :/
see ya ^^ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0