Electric High

Sitter i studion å latar mig å dricker sockerladdat te ;) väldigt gott! Har nämligen håltimme i två timmar nu innan klasstiden börjar :P Men det är nice... har inte så mycket att göra i skolan direkt. Iaf vad jag vet ;) Kommer säkert komma på en massa saker  i sista sekund. Borde kanske komma på vad jag ska ha som projektarbete oxå. Lappen ska va inlämmnad nästa vecka och jag har inte en susning om vad jag ska ha om. Känns bra dehära ;D

Det är btw skita mycke poliser på skolgården nu :O scary!! :P eller inte...tror det ska komma massa politiker hit å ha föreläsning. :P Tv team å hela köret ;P men kommer inte gå på den, ska upp till fysiken då :P mekanik ftw! -.-

Elliot minor's nya video Electric High är uppe btw! :D
http://www.youtube.com/watch?v=XqNjIN7nzCM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0