I'm back! :D ...idrottsdag

Hellojsan :D glömde nästan bort att jag hade en blogg :O men nu är jag här i alla fall! ^^
Idag var det idrottsdag och jag Matilda, Jessica och min ganska snälla syrra gick och klättra på Karbin. Det var skitamysigt och kul :) Alla var super proffsiga^^ Det ända tråkiga var vell att man fick så ont i händerna och snacka om hur mycket muskelverk man kommer få i mårn, känner redan av det i handlederna :P
om nån har lust att träna nån dag så säg bara till, det behövs!
Längtar faktiskt tbx till friidrotten även om ledaren inte va så bra :/ har aldrig kännt mig så glad som när jag gjorde på banan. och Yes, jag låter som en NÖRD men det är faktiskt bra ibland..right? ^^ lite weirdig måste man va :D

men jaja, ^^ nu måste jag sätta mig å plugga igen :P har ett dumt fysikprov i mårn :/ och engelska på torsdag som man inte har pluggat på :O så bye, bye and see ya later alegator <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0