Daniel Shots!

Igår var jag, hanni, Amalia, Lisa och Ellinor på Daniel shots! Det var meningen att Patricia och Mika oxå skulle gå men bandet hade bara paxat 5 biljetter :/ men de gick på bio istället. :) synd att de inte kom med, skulle ha varit kuligt.

Men i alla fall, vi möttes vid falaffelkungen och åt massa mat. Sedan gick vi till teatern och skulle hämta ut biljetterna. Men eftersom Patricia och Mika offrade sig så följde vi med dem till bion. Vi mötte en random person med batman mask! :O väldigt fint ^^ men lite läskigt :P Vi såg även världens finaste gitarr/musikaffär! :D Dräggel ^^....när vi kom tbx så hade spelningen redan börjat men som tur var var det inte de som spelade. Jag tror faktiskt att det var 18 års gräns eftersom de sålde öl och grejor där...18 for the win! ^^ ...men det var ju vissa som inte var det :) blink, blink ^^ .
Men spelningen var i alla fall great! Och de var jätte roliga x)  Ska på en till spelning med dem senare igen, kommer inte riktigt ihåg när den var men jag ska i alla fall dit! :D
                                                                     
                                                                         www.myspace.com/danielshots

Kommentarer
Postat av: amalia

jag ska me! det är den 1 april!

2009-03-23 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0