Gitarren

Nu har man slutat på gitarren dåra :P faktiskt skönt att slippa stressa med läxorna och att man måste kunna allt perfekt :) Jag menar ;D det går ju lika bra att lära sig själv hemma. I alla fall om jag gämför med det vi har gått igenom. men jag har ju fått en bra grund nu så jag kommer definitivt inte sluta med spelandet! =D Det leder mig faktiskt till att jag hittade en gammal låt som jag skrivit! :D Jobbade lite på den idag och den blir ju bara bättre xD kan lägga ut texten här när jag är färdig med den :)

I mårn är det Matte D nationella hela dagen :/ MVG är det kört med kan jag ju säga, Det  kommer säkert inte bli så jobbigt som det låter i huvet på mig men jag hoppas att det går att få ett vg i alla fall :) fast G skulle ju inte heller va så dåligt. .....
......hmmm.....
Har en sak att berätta innan ja går å lägger mig ^^ Har städat rummet XD AMAZING! bara det att allt ligger i garderoben. Men snygt äre! =D 

En sak till ;P
Jag ska försöka få ihop lite frågor till en intervju med Something Behind och behöver lite tips. :D Ska oxå utöka street teamet så om du gillar/älskar det du hör och vill stödja dem, är du den rätte! ^^
Jag börjar märka att det är mycket SB på min blogg nu btw, men det är det värt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0