Trötter :P

Dog halvt i soffan idag när jag kom hem! eller...med halva kroppen iaf :) tolka det hur ni vill ;) men va heltrött! Börja dagen kl 5, vaknade då av nån anledning och kunde inte sova så ja gick upp å gjorde mig i ordning. Sen fixa ja faktiskt frukost till hanni :P hon blev nog lite chockad, men man får ju passa på å va snäll ibland. Kan ju inte busa hela tiden .... blink, blink ;) På labben i skolan peta vi på ett fårhjärta, välfruset å klibbigt..inte så nice :P sen mätte vi blodtryck och volymen på våra lungor! Jag hanni och elli är visst 15 åriga killar enligt tabellen, vet inte riktigt om det e bra eller dåligt... tror nog det är helt oki! ^^
Efter en lång skoldag som aldrig ville ta slut bar det iväg till bibblan, hade typ 3 försenade böcker :P men det e fixat å klart nu! Projektmöte med läran..å blblaabla..

Sen så decka ja hemma, tvingade mig å göra lite läxor och nu håller jag på med hemsidan till street teamet. Tror sidan kommer bli ganska schyst. Kollade igenom programmet man fixar den med igår så ja fattar ju iaf lite av vad ja håller på med :P Förstasidan är klar! :) har inte lagt ut det än, ska jobba lite mer på den, det måste ju se bra ut :) nu blire gitarrplingeling resten av kvällen :) byebye lingonpaj!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0