Awake å spidad :P

Ett nytt SB inlägg uppe!!! :D HAHA, höll på att skratta ihjäl mig när ja läste det ;) Ni måste kolla in det, skitakuligt :D
http://blog.somethingbehind.com

Vaknade skitatidigt idag btw utav no reason at all! :O dessutom äre sovmorgon :P varför detta?? ^^ Nu är jag off till svenskan snart :P har lyckats läsa färdigt min bok oxå, kom på det igår, hade inte börjat, fick llite panik..å blablaa, men det fixa sig ;)

Ikväll blire midda med das föräldrar på nån indisk restaurang :) Tror de är deras bröllopsdag, så det kommer nog bli mysigt. Mitt rum börjar btw smått förvandlas till ett bombnedslag, ett snyggt ett ;) Men föräldrarna klagar ju så får nog städa upp lite ändå. ... men jaja :P ska iväg åå duscha ;) så byebye

Mitt fina schema härnere :) looks good! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0