Hola!

Tjena mittbena! :P himlen e blå å solen skiner :D...inte!, de mörkt å fint :)
Snart vinter :p jättemysigt! Å det e bara två veckor kvar tills man står på Green day konserten!!! :D:D <3<3 Hur länge har man inte väntat för att få se dem liksom :P Jätteläge :O kan snart inte vänta längre, men tiden går nog fort hoppas jag. Kommer bli galet wicked ;)

Nu sitter man iaf å pluggar medans resten av familjen roar sig med,jag vet inte vad ;) men allt annat än plugg. De tre kommade veckorna kommer va fullsmockade med prov å grejor, men det e bara att stå ut. Finns inte så mycket annat att göra åt saken. Saker ja måste fixa den här veckan ääär: kemiprov, matte (ush!), fysiklabbar, projektgrejs, biologiprov, engelskaredovisning, svenkabokgrejs....å så måste jag ladda ner nå sketchpogram till formen. Har ingen aning om vart jag ska få tag på det, får vell fråga i mårn :) håller på med t shirtar till SB street teamet oxå :) de blir nog ganska fina :)

Å vad har fido gjort i helgen då? :P I dont know?! ätit ovanligt mycket, sandis kom över oxå :)<3 mysigt var det =) vi bakade kladdkaksliknande saker, å latchade lite :) mycket man har att prata om nu när man inte ses så ofta som förr. fina minnen som kommer tbx. <3 ha ha :P ni skulle bara veta :) Har lyckats lära mig lite piano igen oxå :) Lyckades lära mig en BLG låt! :D  yeey! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0