LOOOOV!

NU e det lov! Shit va skönt! Borde plugga innan man åker iväg men det kan jag göra senare idag :) JUst nu sitter jag mest å tänker. Vad mer kan man göra på morningen? :) Har ni tänkt på att toalettringen är renare än tangentbordet...skitans va ren toan måste va då...eller var det tvärt om? :) Eller hur stor en padda måste var om den är 1,5 m!! Tänk om en sån där satt i din säng å dräggla lixom!? Bluuuääää! Fusk att det är en salamander dåra...ingen padda ju! :) roligtfakta.se kan göra en förvirrad....kinda...iaf fundersam! Det finns många saker som flyger runt i huvet på en. Det är en sak som är säker!
 
Det finns en speciell person som jag inte kan sluta tänka på. MIn busibjörn! =)
Alla som varit kära eller är det vet hur det känns...det är svårt att beskriva...men när man är med den man tycker väldigtvärldigväääldigt mycket om vill man att tiden ska stanna och när man är ifrån varandra längtar man ihjäl sig. Just nu kittlas det i armarna som bara den! Blir bara så glad av att tänka på han. Han är det finaste som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0