Två är bättre än en

Sitter å spelar lite Avril Lavigne låtar för mig själv. Ingen hemma så det är bara att vråla på! ;) Hehe...
Jag har tänkt på hur olik man är sig själv, om man jämför när man är ensam och har folk omkring sig. Det är konstigt! Varför kan man inte va en person hela tiden lixom? Ibland känns det som att man "spelar" lr går in i en roll...tex på jobbet! Man blir en helt annan person! Det är iofs skönt att det är lite olika, bortsätt från vissa situationer som mer handlar om att man blir blyg. Hur ska man hantera det? Allt bara stannar i hjärnan..Man vill göra/säga 1000 saker, men det går inte, för det känns som att man är fastkedjad, och når aldrig fram. Ibland kan man känna att man verkar trög lr otrevlig bara för det. Men bara så alla vet, så är det det sista jag vill vara! :) Det är iaf en sak som ja önska försvann! POFF! Men vad jag har "lärt mig" så utvecklas man hela tiden. Att vara blyg, betyder inte att man kommer vara det hela livet! :) För mig har det iaf försvunnit mer å mer. Bara en liten bit kvar! Vill bara ge en bamsekram till alla mina vänner! Ni är grymma! ;)

...För att återgå till det jag ville säga från början av detta inlägg..! så är det ganska avslappnande att vara för sig själv ibland, men just nu föredrar jag lite sällskap...För två är bättre än en!

...dags för att krypa ner i min sovsäck å käka 1kg glass framför tv:n! Nice! :) Har ni tänkt på hur mysigt det är att vakna bredvid någon man tycker om.. Det kan ju vara bland det bästa som finns!? <3
 Man sover ju så fruktansvärt bra då också, eller jag gör det i alla fall :)
I mårgon bär det av till västerås! får se hur det slutar! KRAAAAAMMAR :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0